·  TEL. 972 570 966 · EMAIL casanostra@escolacasanostra.cat

PROVES CANGUR 2018

27-04-2018

El passat dijous 15 de març, els alumnes de 5è i 6è de primària i ESO varen participar en el concurs de matemàtiques organitzat per la Societat Catalana de Matemàtiques: prova Cangur 2018.

Ja han sortit publicats els resultats de les proves.

Felicitem als alumnes pels bons resultats obtinguts.

Dels  112.893 alumnes catalans, entre primària i secundària, en Llibert Corominas, en Cosmo Drabble, la Mar Gallench, la Paula Sibecas, l'Ivette Solés, la Cèlia Torrescasana, en Bernat Vicens, en Blai Bofill, en Roger Caro, l'Emma Ceres, en Pau Palacios, la Mariona Tarradas, en Victor Casas, l'Aina Arteman, en Pau Hidalgo, en Victor Robinson i en Lluís Vilanova han quedat dins del 6% amb la millor puntuació de la seva categoria. Felicitats!

Fem una menció especial a en Bernat Vicens de 5è de primària que ha obtingut una puntuació molt destacada quedant en 1r lloc de la classificació de tot Catalunya.

Xarxes socials: