·  TEL. 972 570 966 · EMAIL casanostra@escolacasanostra.cat

CARNESTOLTES BANYOLES - ESCOLA CASA NOSTRA - 3 DE FEBRER DE 2018

03-02-2018

Aquest dissabte 3 de febrer s’ha celebrat el Carnestoltes a la nostra ciutat amb el títol BANYOLILÀNDIA!

A la tarda, enmig de la música i la festa, han aparegut les carrosses ambientades en diferents països i cultures del món. La rua infantil ha comptat amb la participació de les escoles de Banyoles i algunes de la Comarca.

Enguany hem d’agrair l’esforç dels alumnes de tercer d’ESO que han entomat el repte de dissenyar i fer les disfresses que han lluït els participants de l’escola, així com la preparació de la carrossa amb l’ajuda d’alguns pares i el suport de l’AMPA. Sense la contribució de tots ells, la participació de l’escola al Carnestoltes no hauria estat possible.

Un exemple més de com l'entusiasme, l'esforç i la perseverança acaben donant bons resultats.

Enhorabona a tots i a totes!

Moltes gràcies!

Podeu veure algunes imatges a FOTOS.

Xarxes socials: